Lundi L 24 er en stærk arbejdshest. Uanset om det er som fiskerbåd med stangholdere i rustfrit stål eller som undervandsbåd/arbejdsbåd i kystnære områder, står den som et pålideligt kraftværk til førerens rådighed. Den 170 hk Mercury 2-liters dieselmotor skubber den 7,30 m lange båd gennem bølgerne.
Båden blev bygget af tec-ship GmbH i Sassnitz og fungerede som en demonstrationsbåd. Motoren har kun kørt 20 timer.
Den indvendige motor og drivakslen er let tilgængelige gennem store vedligeholdelsesluger. To stærke batterier (nye 2023) forsyner starteren og den indbyggede elektronik.
Den lukkede førerkabine (GRP) er tilgængelig fra begge sider via en skydedør. Et bæ
PROTOTYP Moms kan vises!!!
Lundi L 24 er en stærk arbejdshest. Uanset om det er som fiskerbåd med stangholdere i rustfrit stål eller som undervandsbåd/arbejdsbåd i kystnære områder, står den som et pålideligt kraftværk til førerens rådighed. Den 170 hk Mercury 2-liters dieselmotor skubber den 7,30 m lange båd gennem bølgerne.
Båden blev bygget af tec-ship GmbH i Sassnitz og fungerede som en demonstrationsbåd. Motoren har kun kørt 20 timer.
Den indvendige motor og drivakslen er let tilgængelige gennem store vedligeholdelsesluger. To stærke batterier (nye 2023) forsyner starteren og den indbyggede elektronik.
Den lukkede førerkabine (GRP) er tilgængelig fra begge sider via en skydedør. Et bænksæde i fuld længde giver plads til skipper og co-driver.
Der er masser af opbevaringsplads til kasser eller dykkerudstyr i stævnen og agterenden.
Lawrance-kortplotteren med ekkolod og fishfinder giver det nødvendige overblik over og under vandet.
Med en trailervægt på 2350 kg kan arbejdsbåden hurtigt søsættes hvor som helst.
Den er certificeret med kategori C til offshore farvande.
Kajplads indtil udgangen af 2023 ved Yachthafenresidenz Hohe Düne, Rostock.
PROTOTYP Moms kan vises!!!
Lundi L 24 er en stærk arbejdshest. Uanset om det er som fiskerbåd med stangholdere i rustfrit stål eller som undervandsbåd/arbejdsbåd i kystnære områder, står den som et pålideligt kraftværk til førerens rådighed. Den 170 hk Mercury 2-liters dieselmotor skubber den 7,30 m lange båd gennem bølgerne.
Båden blev bygget af tec-ship GmbH i Sassnitz og fungerede som en demonstrationsbåd. Motoren har kun kørt 20 timer.
Den indvendige motor og drivakslen er let tilgængelige gennem store vedligeholdelsesluger. To stærke batterier (nye 2023) forsyner starteren og den indbyggede elektronik.
Den lukkede førerkabine (GRP) er tilgængelig fra begge sider via en skydedør. Et bæ
Beskrivelse og udstyrsliste er opgivet efter oplysninger fra ejer og YachtBroker indestår ikke for eventuelle fejl og unøjagtigheder
Se også ...
YachtBroker er Skandinaviens største kæde af professionelle bådmæglere, som dagligt hjælper tilfredse danskere i hele landet med at købe og sælge deres brugte båd.