• Apollo 32 TT Deluxe #64
  • Apollo 32 TT Deluxe #98
  • Apollo 32 TT Deluxe #97
  • Apollo 32 TT Deluxe #80
  • Apollo 32 TT Deluxe #81
Apollo 32 TT Deluxe
FacebookLinkedIn
  • Årgang
  • 1984
  • Motor
  • 2 x Volvo Penta TAMD 40 A / AQ40 A
  • Brændstof
  • Diesel
  • Længde
  • 9,7 m (31,8 ft)
  • Bredde
  • 3,12 m (10,2 ft)
  • Dybgang
  • 0,85 m (2,8 ft)
  • Vægt
  • 6,5 ton
  • Skrog
  • Glasfiber
  • Placering
  • Holbæk (Dragerup Marina), DK
DKK 275.000

Apollo 32 TT DL Deluxe

Apollo 32 er designet og konstrueret af Klaus Baess, der apterede det første skrog i Kalvehaven i 1971 - Her i et meget velholdt eksemplar af den såkaldte TT DL Deluxe model fra 1984, hvor DL (Dobbelt Liste) betyder ca. 10 cm ekstra loftshøjde i kahytterne. Apollo 32 en en robust, sikker og velsejlende halvplanende motorbåd, der kombinerer praktisk funktionalitet med komfortabel indretning.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A motorer med fast Nivo skrueaksel og black jack på begge aksler med udluftning samt bronzepropeller. Ifølge tidligere salgsdokumenter er der indikationer på, at enten en eller begge af motorerne er blevet restaureret i 1993. Begge dieselpumper er blevet restaureret i 2022, således motorerne kan
Apollo 32 er designet og konstrueret af Klaus Baess, der apterede det første skrog i Kalvehaven i 1971 - Her i et meget velholdt eksemplar af den såkaldte TT DL Deluxe model fra 1984, hvor DL (Dobbelt Liste) betyder ca. 10 cm ekstra loftshøjde i kahytterne. Apollo 32 en en robust, sikker og velsejlende halvplanende motorbåd, der kombinerer praktisk funktionalitet med komfortabel indretning.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A motorer med fast Nivo skrueaksel og black jack på begge aksler med udluftning samt bronzepropeller. Ifølge tidligere salgsdokumenter er der indikationer på, at enten en eller begge af motorerne er blevet restaureret i 1993. Begge dieselpumper er blevet restaureret i 2022, således motorerne kan køre på GTL diesel. Motorrummet er endvidere sikret med en automatisk brandslukker.

Indretningen ombord er praktisk og komfortabel med et stort lyst cockpit med godt udsyn, en agterkahyt hvor toilettet er fjernet for at skabe ekstra skabsplads samt en kahyt i stævnen med integreret pantry og separat toilet med brus. Kahytterne har ca. 10 cm ekstra højde i forhold til standard modellen, hvilket kombineret med de store vinduer giver en lys, luftig og rummelig fornemmelse. Pantryet indeholder fint med skabsplads og er udstyret med de nødvendige faciliteter, herunder service, køleskab, ovn og dobbelt gasblus.

Navigationsudstyret består af to Simrad NSS7 kortplottere inkl. søkort samt 3G radar og AIS-funktion. Sleipner SE80/185T hæk og bov thruster kan betjenes enten i cockpittet eller andre steder på båden via fjernbetjeningen, og giver ekstra fleksibilitet ved havnemanøvre. Det hydrauliske styringssystem er forbundet til Simrad kortplotteren, hvilket gør det muligt at planlægge en rute og derefter lade autopiloten sejle den.

Af udstyr kan endvidere nævnes et stævn samt hækanker, søgelys betjent fra cockpittet, et Webasto air top 3500 dieselfyr, Vetus vandvarmer, Centaur Charger og separat batteribank for thrusterne. Bådens el- og hydrauliksystem samt rørføringsarbejde er løbende blevet opdateret og udført med omhu.

Herudover medfølger fender, tovværk, diverse sikkerhedsudstyr, herunder en redningsflåde til 6 personer (skal serviceres) og nye fysiske søkort (100 og 103).

Kontakt mig endelig for yderligere info.
Apollo 32 er designet og konstrueret af Klaus Baess, der apterede det første skrog i Kalvehaven i 1971 - Her i et meget velholdt eksemplar af den såkaldte TT DL Deluxe model fra 1984, hvor DL (Dobbelt Liste) betyder ca. 10 cm ekstra loftshøjde i kahytterne. Apollo 32 en en robust, sikker og velsejlende halvplanende motorbåd, der kombinerer praktisk funktionalitet med komfortabel indretning.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A motorer med fast Nivo skrueaksel og black jack på begge aksler med udluftning samt bronzepropeller. Ifølge tidligere salgsdokumenter er der indikationer på, at enten en eller begge af motorerne er blevet restaureret i 1993. Begge dieselpumper er blevet restaureret i 2022, således motorerne kan

Udstyrsliste

Motor
HK298
Motor årgang1984
Motors registreringsnummmer26090 / 26104
FerskvandskøletJa
Drev/skrueakselFast skrueaksel
Propel4 bladet bronze
FlapsNej
BovpropelJa
BovpropelSleipner SE80/185T
Antal motorer2
Brændstoftank430
Hastighed8 - 17
Navigation
KortplotterJa
KortplotterSimrad NSS7
EkkolodJa
FiskesøgerJa
VHFJa
VHFRS35
RadarJa
KompasJa
Autopilot / SelvstyrerJa
Autopilot / SelvstyrerIntegreret
LanternerJa
GPSJa
VindmålerNej
Ais transmitterIntegreret
AIS responderIntegreret
Indenbords
KomfurJa
KøleskabJa
ToiletJa
HoldingtankNej
BrusebadJa
Køjer4 + 2
Ståhøjde (cm)190
TVNej
MusikanlægJa
Køjelængde (cm)190
VarmeJa
Cockpit
RatJa
KalecheJa
CockpitbordJa
CockpithynderJa
Dæk
TeakdækNej
TeakdørkNej
SøgelænderJa
BadeplatformJa
BadestigeJa
Tilbehør
FendereJa
FortøjningerJa
VinterpresenningNej
RedningskransNej
BrandslukkerJa
Anker15
RedningsflådeCruiser
Diverse
Landstrøm (230V)Ja
BådnavnNena
LaderJa
Batterier1 + 2 + 2
TrykvandJa
VarmtvandsbeholderJa
LænsepumpeJa
AnkerspilNej
El AnkerspilNej
VandtankJa
Skrognummer39336M
Water tank200

Beskrivelse og udstyrsliste er opgivet efter oplysninger fra ejer og YachtBroker indestår ikke for eventuelle fejl og unøjagtigheder

Se også ...

    Danmark
    Beneteau 6,6 FlyerÅrgang 2016Pris: 249.000 kr
    Danmark
    Draco-SC2300-1984 - StrandbyÅrgang 1984Pris: 85.000 kr
    Sverige
    Välhållen Daycruiser Bayliner Cuddy 802Årgang 2011Pris: 270.500 kr
    Danmark
    Skibsplast 600 DÅrgang 1994Pris: 120.000 kr
YachtBroker er Skandinaviens største kæde af professionelle bådmæglere, som dagligt hjælper tilfredse danskere i hele landet med at købe og sælge deres brugte båd.